FAQ

Veel gestelde vragen over startpaginanu.nl

Aanmelding

Antwoord

Je kunt je direct aanmelden door hier te klikken. Vervolgens dien je het aanmeldformulier in te vullen om een account aan te maken.

Antwoord

Direct nadat je je hebt aangemeld ontvang je per e-mail een activatielink van ons. Bevestig deze en jouw account zal worden geactiveerd.

Antwoord

  • Controleer of je het juiste e-mailadres hebt ingevoerd. Indien het e-mailadres foutief is ingevoerd kun je op de activatie pagina je e-mailadres wijzigen. Vervolgens ontvang je een nieuwe activatiemail op het door jou zojuist ingevulde e-mailadres.
  • Controleer of de bevestigingsmail in de spammap of de map voor ongewenste mail is terechtgekomen. Indien dit niet het geval is, verzoeken wij je vriendelijk contact met ons op te nemen via de contactpagina.
  • Controleer de bovenstaande punten. Lukt het nog steeds niet? Neem dan contact op per e-mail

Antwoord

  • Waarschijnlijk staat het e-mailadres al geregistreerd in ons systeem. Wij verzoeken je vriendelijk om je wachtwoord opnieuw aan te vragen via deze link. Indien het niet werkt of je komt er niet uit, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via de contactpagina, dan helpen wij je verder.
  • Mocht je nog niet geregistreerd staan in ons systeem, dan is het mogelijk dat wij het ingevulde e-mailadres niet accepteren. Indien het systeem aangeeft dat er geen account is gevonden na het uitvoeren van de bovenstaande stap, neem dan contact met ons op via de contactpagina.

Inloggen

Antwoord

Wanneer je onderstaande foutmelding krijgt heb je mogelijk een verkeerd wachtwoord ingevoerd. "De combinatie van het ingevoerde gebruikersnaam en wachtwoord is onjuist. Klik op wachtwoord vergeten om je wachtwoord opnieuw aan te vragen." Wanneer je jouw wachtwoord niet meer weet kun je deze opnieuw aanvragen via deze link. Omwille van veiligheidsredenen kunnen wij niet je oude wachtwoord toesturen. Let op: Controleer of de e-mail voor het aanpassen van je wachtwoord in de spammap of de map voor ongewenste mail is terechtgekomen. Indien dit niet het geval is, verzoeken wij je vriendelijk contact met ons op te nemen via de contactpagina.

Antwoord

Wanneer je onderstaande foutmelding krijgt heb je mogelijk een verkeerde gebruikersnaam ingevoerd.

"De combinatie van het ingevoerde gebruikersnaam en wachtwoord is onjuist. Klik op wachtwoord vergeten om je wachtwoord opnieuw aan te vragen."

Je kunt je gebruikersnaam terugvinden in de welkoms e-mail die jij hebt ontvangen bij de aanmelding.

Antwoord

Wij verzoeken je om de cache van je browser te legen. Hoe je dit kunt doen lees je hieronder. Mocht het na het legen van je cache nog niet lukken, dan verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen. Onze supportafdeling zal je binnen 24 uur verder helpen.

Stap 1: Ga na welk besturingssysteem je gebruikt.

Stap 2: Check welke browser je gebruikt.

Safari:
Om de cache te legen van Safari doe je het volgende:
De makkelijkste en snelste manier om je cache te legen is door het gebruik van de volgende toetsencombinatie: Option+CMD+E.

Chrome:
Om de cache te legen van Chrome doe je het volgende:
Klik rechtsboven op het icoon met 3 streepjes --> Ga naar Geschiedenis --> Browsegegevens wissen --> Gecachte afbeeldingen en bestanden aanklikken --> Gegevens wissen. (Let op dat je bij Periode "altijd" aanklikt.)

Firefox:
Om de cache te legen van Mozilla Firefox doe je het volgende:
Klik op het icoon met 3 streepjes --> Ga naar Options --> Vervolgens klik je op Privacy & Security --> Dan zie je Cookies and Site Data --> Clear Data --> Clear (Je cache is geleegd.)

Wachtwoord

Antwoord

Wanneer je je wachtwoord niet meer weet kun je deze opnieuw aanvragen via deze link. Omwille van veiligheidsredenen kunnen wij niet je oude wachtwoord toesturen.

Let op: Controleer of de e-mail voor het aanpassen van je wachtwoord in de spammap of de de map voor ongewenste mail is terechtgekomen. Indien dit niet het geval is, verzoeken wij je vriendelijk contact met ons op te nemen via de contactpagina.

Antwoord

Via het contactformulier:
Wanneer u uw wachtwoord wilt aanpassen. Kunt u dit doen door contact met ons op te nemen via de contactpagina.

Via Email:
Wanneer u uw wachtwoord wilt aanpassen. Kunt u dit doen door ons een email te sturen naar info@startpaginanu.nl?

Via Wachtwoord vergeten:
Via deze link krijgt u een compleet random nieuw wachtwoord.

Antwoord

Om een veilig wachtwoord in te stellen raden we je aan een wachtwoordgenerator te gebruiken. Een veilig wachtwoord bestaat uit minimaal 8 tekens (inclusief cijfers, kleine letters en leestekens). Wil je zeker zijn dat je wachtwoord sterk is? Dat kun je hier testen.

Emailadres

Antwoord

Als u uw email adres wilt wijzigen, kunt u contact opnemen via de contactpagina.
Let op: Onze supportafdeling zal dan zorgen dat dit correct voor u wordt uitgevoerd.

Antwoord

E-mailnotificaties zorgen ervoor dat je altijd op de hoogte blijft van nieuwe berichten, flirts en updates op startpaginanu.nl. Indien je deze niet meer wenst te ontvangen kun je dit op elk gewenst moment uitschakelen.

Om je notificaties te beheren ga je naar: --> Inloggen --> Profiel bewerken --> Omlaag scrollen --> Email notificaties. Hier kun je de meldingen die jij wel/niet wilt ontvangen aan/uit zetten.

Account

Antwoord

Wanneer je een account aanmaakt op startpaginanu.nl kun je pas gebruik maken van de volledige website als je account geverifieerd is. Wanneer je je profiel volledig hebt ingevuld vergroot dit de kans op een passend contact. Wij verzoeken daarom om deze gegevens zo juist mogelijk in te vullen.

Antwoord

Om je profielinformatie te wijzigenen ga je naar: --> Inloggen --> Profiel bewerken --> Hier kunt u direct de profielinformatie aanpassen.

Antwoord

Om je profielfoto te uploaden ga je naar: --> Inloggen --> Profiel bewerken --> Omlaag scrollen --> Profielfoto uploaden. Hier kun je de profielfoto uploaden.
Let op: Wilt u prive foto's uploaden in uw profiel, dit kunt u doen bij: --> Inloggen --> foto's uploaden.

Antwoord

Om je profielfoto te verwijderen neem je contact met ons op via de contactpagina.
Let op: Wilt u de prive foto's verwijderen in uw profiel, dit kunt u doen bij: --> Inloggen --> foto's uploaden.

Antwoord

In de volgende gevallen verwijderen en/of blokkeren wij jouw profiel:

  • Het profiel is in strijd met de toepasselijke wetgeving;
  • Het profiel heeft een kinderpornografisch of dierlijk erotisch karakter, dan wel verwijst het naar een locatie met een dergelijke inhoud;
  • Het profiel heeft een gewelddadig karakter, dan wel verwijst het naar een locatie met een dergelijke inhoud;
  • Het profiel discrimineert op ras, geslacht, politieke gezindheid, godsdienst of levensovertuiging;
  • Het profiel bevat malware en/of virussen dan wel links naar websites en/of digitale bronnen met malware en/of virussen;
  • Het profiel moedigt illegale activiteiten aan, bevordert deze of prijst ze aan, dan wel past het profiel qua ethiek, opmaak, stijl of design niet bij de website.

Antwoord

Je kunt je account verwijderen door hier te klikken. Binnen 14 dagen na ontvangst van je aanvraag zal je account permanent worden verwijderd. In de tussentijd is het op elk moment mogelijk om je account weer te activeren.

Let op: Om je account te verwijderen dien je ingelogd te zijn op jouw account.

Betalingen

Antwoord

Het aanmelden op startpaginanu.nl is volledig gratis. Met een gratis account kun je leden zoeken, leden bekijken en gebruikers waarin je interesse hebt toevoegen aan je wiplijst. Om gebruik te kunnen maken van alle functies op startpaginanu.nl dien je credits aan te schaffen. De kosten hiervoor bedragen € 0,86 tot maximaal € 2,00 per bericht.

Antwoord

We bieden momenteel iDEAL, Bancontact, Paysafecard en telefonische betaling aan.

Antwoord

Alle betalingen worden afgehandeld door onze payment service provider en zijn voorzien van een "Extended Validation Certificate", dat zie je aan de groene adresbalk in je browser. Daarbij worden je gegevens versleuteld verstuurd over het internet.

Antwoord

Desktop: Rechtsboven zie je de knop "credits", hier zie je een getal in, dit is het aantal credits waarover jij op dit moment nog beschikt.

Tablet: Rechtsboven zie je de knop "credits", hier zie je een getal in, dit is het aantal credits waarover jij op dit moment nog beschikt.

Mobiel: Klik op het Menu-icoon, vervolgens zie je "credits", hier zie je een getal achter staan, dit is het aantal credits waarover jij op dit moment nog beschikt.

Antwoord

Wanneer de betaling onjuist is afgerond kan het voorkomen dat de credits niet direct worden toegevoegd aan je account. Wij verzoeken je dan ook vriendelijk geduld te hebben tot het systeem de credits automatisch toevoegt aan je account.

Let op: Wanneer je na 60 minuten nog geen credits hebt ontvangen verzoeken wij je vriendelijk om contact met ons op te nemen via de contactpagina. Voor een snelle afhandeling verzoeken wij je het juiste betalingskenmerk mee te geven.

Antwoord

De betaling zal worden weergegeven op je bankafschrift onder de naam Friendly Chats. Hierdoor ziet niemand dat het om een bestelling gaat bij startpaginanu.nl.

Functies

Antwoord

Met het versturen van een flirt laat je op een eenvoudige manier merken dat je interesse hebt in die persoon. Dit kan een handige oplossing zijn als je niet goed bent in "openingszinnen".

Antwoord

Een flirt sturen kost een credit.

Antwoord

Info volgt

Antwoord

Info volgt

Antwoord

Info volgt

Antwoord

Info volgt

Klachten & opmerkingen

Antwoord

Heb je klachten of zijn er bepaalde dingen die volgens jou beter kunnen? Dan horen wij dit graag van je. Neem contact op via het contactformulier of stuur ons een e-mail. Ook zijn wij op werkdagen telefonisch bereikbaar op nummer: +31 (0)70-8200882. Wij zijn bereikbaar van 9.00u - 17.00u en voor premiumleden zijn wij 24/7 beschikbaar. We doen ons uiterste best om je binnen 24 uur een antwoord te geven.